استعلام قیمت حمل بار

"(ضروری)" indicates required fields

حمل بارهای سنگین و سبک

شرکت حمل و نقل پیشتاز

با ربع قرن سابقه

خدمات پیشتاز

حمل سنگین بار به سراسر ایران با خاور تریلی تک و جفت

حمل سنگین بار

پیشتاز بیش از ۷۵۰۰۰ راننده در مسیرهای مختلف دارد و این تعداد در حال رشد است. ما در کمتر از ۵ دقیقه حواله‌ی حمل را به اطلاع راننده‌های آن مسیر می‌رسانیم.‌

حمل سبک بار- نیسان وانت به تمام ایران قیمت

حمل سبک بار

ناوگان سبک (نیسان و وانت بار) هم نیاز به بارنامه‌ی جاده‌ای دارند، و برای پیشتاز تهیه‌ی خودرو باربر، پیگیری و بیمه‌ی بارها آسان است.

آرشیو و تاریخچه قیمت حمل بار سنگین در ایران قیمت باربری

تاریخچه قیمت حمل بار

تمامی قیمت‌های درج شده در اپلیکیشن و سایت پیشتاز بر اساس میانگین قیمت یک ماه گذشته از تهران است. این قیمت‌ها بصورت آرشیو در سایت در دسترس عموم خواهند بود.

مشاوره حمل بار و باربری به سراسر ایران با سبک بار و سنگین بار

درخواست مشاوره

حمل برخی بارها مثل محموله‌های ترافیکی، حمل در برخی مسیرها با انواع ماشین‌ها نیازمند اطلاعاتی است که شاید همه‌ی صاحبان کالا از آن مطلع نباشند. ما برای انتخاب بهتر در خدمت شما هستیم.

اپلیکیشن و برنامه موبایل اندروید و اپل حمل بار سنگین و سبک به سراسر ایران

اپ صاحب بار

نگه داشتنِ مشخصات حمل برای باربری و صاحبان کالا مزیتی است که کمک می‌کند تا سرعت فرایند حمل‌و‌نقل افزایش یافته و اطلاعات دقیق و کاملی در اختیار ذینفعان حمل قرار بگیرد.

تماس تلفنی حمل بار به سراسر ایران

سفارش تلفنی

همیشه حق با مشتری است و به این دلیل اگر با روش قبلی و سنتی حمل و نقل بار راحت هستید می‌توانید با پیشتاز تماس بگیرید و مرکز تماس پیشتاز حتما به شما در حمل بار کمک خواهد کرد.

پیشتاز چگونه به شما کمک می‌کند؟

پیشتاز به صاحبان بار و ارسال کنندگان با ابزارهای مختلف کمک می‌کند تا در فضایی شفاف از نظر قیمت و هزینه حمل، در سریع‌ترین زمان و با محترمانه‌ترین شکل بارهای خود را ارسال کنند. پیشتاز به دنبال تغییر در فرآیند سخت، سنتی و ناشفاف ارسال بار است و تلاش می‌کند با همان ساختار گذشته خدمات حمل بار اجرا شود. ما به دنبال کنار گذاشتن باربری‌ها، تغییر راننده‌ها و یا عادات مشتریان نیستیم و تنها می‌خواهیم تجربه ذی‌نفعان و سرعت و کیفیت حمل و نقل عمومی کشور را بهبود دهیم. 

500 +
حمل
1000 +
راننده
60 +
مشتری
پیمایش به بالا